FANDOM

Do Stub.png

"Klub Horroru" (ang. "Horror Club") to czterdziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Sadie, Lars i Steven wybierają się do Ronalda na pokaz filmów grozy.

Fabuła

Lars czeka na Sadie kiedy zamykali "Wielkiego Pączka" spotyka Stevena, który mówi że wybiera się na upiorną imprezę filmową. Steven pyta się Larsa czy chce pójść z nim, a Lars pyta się go kto ją organizuje. Kiedy Steven oznajmia że Ronaldo, chłopak wyśmiewa go i obraża Ronaldo. Sadie wychodzi ze sklepu idzie razem ze Stevenem na noc filmową. Kiedy Lars orientuje się że Sadie idzie ze Stevenem, biegnie za nimi.

Ronaldo otwiera im drzwi przebrany za potwora, a Lars wyśmiewa go mówiąc że jego klub nie powinien nazywać się "Horror Club" (Klub Horroru), a "Comedy Club" (Klub Komedii). Zawstydzony Ronaldo pyta się co tu robi na jego imprezie i zaprasza ich do środka. Sadie przedstawia się. Lars nie wita się i cały czas śmieje się z Ronaldo. Zmieszany Ronaldo pyta się czy chłopak jest przyjacielem Stevena, a ten odpowiada twierdząco. Kiedy wszyscy już są w środku młody Fryman włącza film "Zły Misiek 2", a Lars śmieje się, mówiąc że to chłam. Okazuje się że Lars oglądał remake filmu. Chłopcy zaczynają się kłócić, ale Sadie im przerywa, pyta się o film, czy nie jest to zbyt dużo dla Stevena. On odpowiada że poradzi sobie, po czym siada za kanapą i wpatruje się w oparcie, ale i tak jest wystraszony.

Po chwili wszystko gaśnie a Ronaldo mówi że to duch, a miejsce ich spotkania może być nawiedzone. Wyciągnął z szafy narzędzie do komunikowania się z duchami. Krążek zawieszony na sznurku zaczął się poruszać, aż wyrwał się z rąk Ronaldo i uderzył Larsa w twarz. Jedna z półek szafy sama się otworzyła, a wszystkie dokumenty znajdujące się w środku wyleciały na zewnątrz i latały po pokoju. Duch zaczął ciskać w naszych bohaterów różnymi przedmiotami. Sadie zawołała, żeby uciec na dół. Cała czwórka zeszła po schodach na dół. Kiedy Lars otworzył drzwi do wnętrza latarni chciały wejść strachy na wróble i nietoperze. Na szczęście udało się zamknąć je za drzwiami. Ronaldo stwierdził, że nie jest to duch, tylko Poltergeist (duchy nawiedzają miejsca, a Poltergeisty polują na konkretne osoby). Podejrzenia padły na Larsa. On jednak krzyczał, że to paranoja i namawiał Sadie, żeby poszła z nim i zostawiła Stevena i Ronaldo samych. Sadie jednak nie chciała tego zrobić. Nagle podłoga pod Sadie otwarła się, a ona wpadła do środka. Ronaldo postanowił pójść do piwnicy.

Tam, na ścianie widzą coś, co przypomina serce z żyłami i napisem "LARS". Ronaldo zaczął obwiniać Larsa, twierdząc, że to przez niego potwór porwał Sadie. Wtem "serce" na ścianie się powiększa, a pod nim otwierają się olbrzymie usta. Ronaldo wrzucił Larsa do ogromnych "ust" Klejnotu, prosząc, by ten w zamian oddał im Sadie. Steven pobiegł za Larsem i otoczył ich obu bańką, którą potwór chciał przegryźć. Nagle cała ściana pęka, a bańka ze Stevenem i Larsem rozbija się. Z gruzów wychodzi Sadie. Okazuje się, że cała latarnia była sterowana przez Klejnot. Kiedy Steven go podniósł on zaczął wyświetlać holograficzną historię. Lars i Ronaldo dawniej byli przyjaciółmi, ale na skutek ich kłótni przestali się spotykać. Steven zabańkował Klejnot i odesłał do Świątyni. Następnie Steven razem z Sadie zostawili Ronaldo i Larsa samych, żeby nieco porozmawiali. Ronaldo chciał wytłumaczyć Larsowi swoje zachowanie, ale ten nie miał ochoty na rozmowę.

Postacie

Ciekawostki

  • Poltergeist, za którego Ronaldo brał Klejnot Latarni to zespół zjawisk paranormalnych polegających na rzekomym generowaniu różnego rodzaju dźwięków (np. trzasków, gwizdów, szurania itp.) oraz innych efektów, wśród których można jakoby obserwować samoczynne przesuwanie się lub pojawianie przedmiotów, spadanie, podnoszenie się itd.
  • Jest to jeden z nielicznych odcinków, w którym nie występują Perła, Granat i Ametyst.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki