FANDOM

RubiesAll

Rubiny

Rubiny to typ Klejnotów tworzonych przez Homeworld w celu obrony Świata Klejnotów, kolonizacji oraz ogólnie ochrony wyżej postawionych przedstawicieli kryształowej rasy.

W odcinku "Odpowiedź" możemy zaobserwować, że Rubiny w Homeworld pełnią funkcję straży przybocznej lub tworzą grupy zwiadowczo-uderzeniowe (Granat w swoich wspomnieniach określa je jako zwykła straż). Wyglądają na dosyć pospolite Klejnoty, wykorzystywane do prac, w których liczy się siła i umiejętność eliminowania zagrożenia. Wynika to prawdopodobnie z ich usposobienia - Rubiny potrafią skupić się na postawionym im zadaniu, są zdeterminowane, aby ukończyć misję i nie wahają się stosowaniem siłowych rozwiązań; jednakże brakuje im polotu i zdolności analizowania faktów.

Ogólne

Lepszy klejnot rubin

U wszystkich Rubinów klejnot wygląda tak samo.

Wygląd

RubiśRegen1

Typowa sylwetka, włosy oraz kształt twarzy rubinów.

OgniiowApłaDoktorka

Każdy Rubin zdaje się kontrolować ogień i temperaturę.

Każdy Rubin posiada klejnot - rubin. U każdego wygląda on tak samo, czyli jest okrągły, czerwony z kwadratową fasetą i żółto-różowymi przebłyskami. Jego położenie, w przeciwieństwie do wyglądu, nie zawsze jest takie same i tak jak w przypadku innych typów klejnotów decyduje o charakterze danego rubinu. Typową budową ciała dla opisywanego gatunku kryształów jest bardzo umięśniona sylwetka. Pomimo swojej sportowej postury, rubiny są niskie, niższe nawet od defektywnej Ametyst. Twarz i klatka piersiowa są kwadratowe oraz mają włosy ułożone w kształt, który przypomina sześcienne afro podobnie jak u Granat. Tak jak prawdziwe kamienie w realnym życiu, nie wszystkie rubiny mają dokładnie ten sam odcień czerwieni.

Charakter

Wszystkie Rubiny, które do tej pory spotkaliśmy byłby bardzo pobudliwe i chętne do walki. W odcinku "Rozkaz Diamentu" możemy przekonać się, że mają również inne wspólne cechy: chętnie wykonują polecenia dane z góry, ale przy tym nie grzeszą bystrością i nie wydają się zdolne do planowania działań długoterminowych. Są też dosyć dobroduszne i prostolinijne; nie potrafią kłamać, a idea podstępu i dwulicowości jest im zupełnie obca - są w stanie uwierzyć niemal we wszystko, co się im powie. Oprócz tego jednak mogą różnić się osobowością tak, jak każde inne Klejnoty.

Umiejętności

Jak każdy inny Klejnot, Rubiny potrafią połączyć się z innymi, tworząc fuzję. Na misję zazwyczaj wysyłane jest kilka Rubinów, aby w razie zagrożenia wszystkie mogły się połączyć i chronić dany Klejnot z większą efektywnością. Połączenia Klejnotów składające się tylko z tych kryształów są zawsze Rubinami, tylko z większą ilością kamieni na projekcji. Prawdopodobnie każdy przedstawiciel tego typu kamieni potrafi podwyższyć temperaturę oraz kontrolować ogień (pirokineza). W odcinku "W Bańce" dowiadujemy się, że każdy Rubin może mieć inną broń.

Znane Rubiny

Ciekawostki

  • Ziemska Rubin jest jak na razie jedynym z wszystkich poznanych Rubinów, który dokonał fuzji z innym typem Klejnotu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki