FANDOM

WielkaDiamentowaRada1

Diamenty

Diamenty to typ Klejnotów żyjących w Homeworld. Jest ich bardzo mało (najprawdopodobniej powstały tylko cztery Diamenty). Możliwe, że były to pierwsze kryształy, jakie kiedykolwiek powstały - są najpotężniejsze, sprawują władzę nad całym Światem Klejnotów jako Wielka Diamentowa Rada. Do tej pory poznaliśmy 3 Diamenty: Żółty Diament, Niebieski Diament i Różowy Diament, z czego do teraz żyje Żółty Diament i Niebieski Diament, a Różowy Diament został skruszony.

Ogólne

Blue Diamond Gem
Yellow Diamond Gemstone

Klejnot Żółtego Diamentu - jest w kształcie rombu i ma ostre wierzchołki.

Wygląd

Jak na razie widzieliśmy tylko 2 Diamenty, a ich ubranie było bardzo różne - zarówno jego kolorystyka jak i krój. Jedynymi wspólnymi cechami Diamentów jest ich wysokość - są one ogromne (około 3 razy wyższe od przeciętnej Perły). Jak każdy inny klejnot Diamenty muszą posiadać swój kamień. W przeciwieństwie do klejnotów Rubinów, klejnoty Diamentów wyglądają różnie - jedyne co mają wspólnego to to, że są w kształcie rombów. Krawędzie tych postaci też są różne - mogą być zaostrzone lub zaokrąglone.

Charakter

Do tej pory nie mieliśmy okazji bliżej poznać któryś z znanych nam Diamentów - widzieliśmy je tylko przez chwilę. Jedyne co wiadomo na temat ich osobowości, to że obie są bezwzględne - Żółty Diament nie miała żadnych oporów i uważała za słuszne zniszczenie Ziemi dla własnych korzyści. Podobne jak Żółty Diament, Niebieski Diament nie dba jednakowo o wszystkich swoich poddanych - ci mniej ważni (Rubin, Perydot) są traktowani przez oba diamenty gorzej od tych postawionych wyżej (Szafir). Nie są jednak całkowicie pozbawione uczuć, Niebieski Diament mimo upływu lat nadal nosi żałobę po Różowym Diamencie, Żółty Diament również cierpi po jej stracie lecz nie daje tego po sobie poznać.

Umiejętności

Podczas rozprawy Stevena po zniszczeniu fizycznej formy klejnotu broniącego strony Stevena przez żółty diament, ta natychmiastowo użyła Elektrokinezy na oskarżycielu.

A za to niebieski diament, potrafi zmusić klejnoty do natyczmistowego sztucznego płaczu, podczas tego każdy klejnot wokół, niebieskiego diamentu posiada taką samą ilość łez co ona w sobie podczas płaczu. Za to nie działa to na ludziach

Znane Diamenty

Żółty Diament

Osobny artykuł: Żółty Diament

Niebieski Diament

Osobny artykuł: Niebieski Diament

Różowy Diament

Osobny artykuł: Różowy Diament

Ciekawostki

WDR2

Często pojawiający się symbol Diamentów.

  • Diamenty są zwykle białe, ale zdarzają się też kolorowe. Najpopularniejszymi kolorami są żółty, niebieski i różowy.
  • Diamenty są członkami Wielkiej Diamentowej Rady.
  • Na ścianach Księżycowej Bazy widnieją malowidła przedstawiające wszystkie Diamenty.
  • Diamenty posiadają swój własny symbol:
    • W Starożytnej Podniebnej Arenie symbol ten składa się z czterech kwadratów; różowego, białego, żółtego i niebieskiego, natomiast w Statku Kosmicznym, którym Jaspis przyleciała na Ziemię symbol składa się już z tylko trzech trójkątów; żółtego, białego i niebieskiego.
  • Klejnot z Obelisku jest prawie identyczny jak klejnot Żółtego Diamentu.
    • Istnieją teorie, że jest to klejnot Białego Diamentu, a Piramida jest jej grobowcem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki