FANDOM

Cyrkony to typ Klejnotów tworzonych na Homeworld jako zawodowi prawnicy oraz przedstawiciele sądowi. Do tej pory poznaliśmy jego dwie przedstawicielki: Niebieską i Żółtą Cyrkon. Obie miały swój debiut w odcinku "The Trial", gdzie każda z nich odgrywała inną, jednak zbliżoną do siebie rolę. Niebieski Cyrkon była obrońcą, zaś Żółta - oskarżycielem. Nie wyglądają jakoby miały być wysoko w hierarchii.

Ogólne

Badge-4-3.png

Kamień Niebieskiej Cyrkon

Wygląd

YellowZircongem.png

Kamień Żółtej Cyrkon

Oba Cyrkony jakie do tej pory poznaliśmy, wyglądają podobnie. Są to Klejnoty wysokie, wyższe od Pereł, elegancko ubrane, z fryzurami zaczesanymi jak kaptury, oraz z monoklem na jednym oku do wyświetlania koniecznych informacji. Obie również miały kamienie z tą samą fasetą, w tym samym miejscu, dające wrażenie upięcia chusty.

Osobowość

Każda z pokazanych Cyrkonów, inaczej podchodziła do swojej pracy, zarówno swojej, jak i pracy rywalki. Żółta Cyrkon jest nieco złośliwa, pewna siebie i bardziej skupia się na przekonaniu innych, że Steven jest Rose Kwarc niż na przedstawieniu dowodów winy. Natomiast Niebieska Cyrkon jest nerwowa i nieśmiała, jednak kiedy się rozkręci, wzbiera się w niej odwaga i nie pozwala sobie dokuczać. Również rozważnie podchodzi do sprawy rozbicia Różowej Diament, bardziej skupiając się na rozwiązaniu zagadki jej śmierci niż na samym Stevenie.

Umiejętności

Nie jest wiadome czy znane nam Cyrkony posiadają standardowe umiejętności magiczne Klejnotów, jako iż na pewno jedna z nich jest Klejnotem Ery 2. Dlatego też posiadają technologiczne dodatki, jak monokl na oku do wyświetlania potrzebnych informacji.

Cyrkony, podobnie jak Perydoty są inteligentnymi Klejnotami, które korzystają z umiejętności dedukcji i łączenia faktów do wyciągania odpowiednich wniosków. Jednak wydawać się może iż Żółta Cyrkon wykorzystuje dowolny materiał do pogłębienia winy Stevena, zaś Niebieska stara się rozwiązać sprawę logicznie patrząc na nią w sposób inteligentny, tak, że zdołała zszokować same Diamenty.

Znane Cyrkony

Ciekawostki

  • Nie jest wiadome czy kolor Cyrkonów odpowiada ich profesjom w sądzie.
  • Każda z Cyrkonów działała w taki sposób, jaki chciały ich Diamenty. Żółta Cyrkon skupiała się na udowodnieniu winy Stevena, tak jak chciała tego Żółty Diament, zaś Niebieska Cyrkon starała się rozwiązać zagadkę rozbicia Różowej Diament, tak jak prosiła Niebieski Diament.
  • Cyrkony prawdopodobnie korzystają z tej samej bazy danych co Perydoty.
  • Żółta Cyrkon została przedstawiona w odcinku "The Trial" w kolorze zielonym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki