FANDOM

Cyrkony to typ Klejnotów tworzonych na Homeworld jako zawodowi prawnicy oraz przedstawiciele sądowi. Do tej pory poznaliśmy jego dwie przedstawicielki: Niebieski Cyrkon i Żółty Cyrkon. Obie miały swój debiut w odcinku "The Trial", gdzie każda z nich odgrywała inną, jednak zbliżoną do siebie rolę. Niebieski Cyrkon była obrońcą, zaś Żółta - oskarżycielem. Nie wyglądają jakoby miały być wysoko w hierarchii.

Ogólne

Badge-4-3

Klejnot Niebieskiego Cyrkonu

YellowZircongem

Klejnot Żółtego Cyrkonu

Wygląd

Oba Cyrkony jakie do tej pory poznaliśmy, wyglądają podobnie. Są to Klejnoty wysokie, wyższe od Pereł, elegancko ubrane, z fryzurami zaczesanymi jak kaptury, oraz z monoklem na jednym oku do wyświetlania koniecznych informacji. Obie również miały kamienie z tą samą fasetą, w tym samym miejscu, dające wrażenie upięcia chusty.

Osobowość

Każda z pokazanych Cyrkonów, inaczej podchodziła do swojej pracy, zarówno swojej, jak i pracy rywalki. Żółty Cyrkon jest nieco złośliwa, pewna siebie i bardziej skupia się na przekonaniu innych, że Steven jest Rose Kwarc niż na przedstawieniu dowodów winy. Natomiast Niebieski Cyrkon jest nerwowa i nieśmiała, jednak kiedy się rozkręci, wzbiera się w niej odwaga i nie pozwala sobie dokuczać. Również rozważnie podchodzi do sprawy rozbicia Różowej Diament, bardziej skupiając się na rozwiązaniu zagadki jej śmierci niż na samym Stevenie.

Umiejętności

Nie jest wiadome czy znane nam Cyrkony posiadają standardowe umiejętności magiczne Klejnotów, jako iż na pewno jedna z nich jest Klejnotem Ery 2. Dlatego też posiadają technologiczne dodatki, jak monokl na oku do wyświetlania potrzebnych informacji.

Cyrkony, podobnie jak Perydoty są inteligentnymi Klejnotami, które korzystają z umiejętności dedukcji i łączenia faktów do wyciągania odpowiednich wniosków. Jednak wydawać się może iż Żółty Cyrkon wykorzystuje dowolny materiał do pogłębienia winy Stevena, zaś Niebieski stara się rozwiązać sprawę logicznie patrząc na nią w sposób inteligentny, tak, że zdołała zszokować same Diamenty.

Znane Cyrkony

Ciekawostki

  • Nie jest wiadome czy kolor Cyrkonów odpowiada ich profesjom w sądzie.
  • Każda z Cyrkonów działała w taki sposób, jaki chciały ich Diamenty. Żółty Cyrkon skupiała się na udowodnieniu winy Stevena, tak jak chciała tego Żółty Diament, zaś Niebieski Cyrkon starała się rozwiązać zagadkę rozbicia Różowego Diament, tak jak prosiła Niebieski Diament.
  • Cyrkony prawdopodobnie korzystają z tej samej bazy danych, co Perydoty.
  • Żółta Cyrkon została przedstawiona w odcinku "The Trial" w kolorze zielonym.