FANDOM

Kiki Pizza to siostra bliźniaczka Jenny i tak jak ona pracuje w pizzerii "Rybka".

Wygląd

Kiki ma czarne oczy i kręcone, ciemno brązowe włosy. Podczas pracy w pizzerii nosi biały fartuch pod którym ma błękitną bluzkę, a także szare legginsy i czarne buty. Na głowie ma kremową chustę chroniącą jej włosy w pracy. Podczas imprezy na plaży nosi różową wstążkę na włosach i jasnozieloną sukienkę.

Osobowość

Kiki jest miła i lubi pomagać swojemu tacie w jego rodzinnym biznesie, w przeciwieństwie do swojej siostry Jenny. Podczas gry w siatkówkę starała się grać czysto. Wydaje się być bardziej otwarta na magię, w porównaniu do Kofiego i Jenny. Nie była zła, kiedy Granat zniszczyła dach pizzerii.

Relacje

Steven

TBA

Kofi Pizza

Tata Kiki wydaje się być mniej nachalny w stosunku do niej niż Jenny, ponieważ jest bardziej chętna do pracy w rodzinnym biznesie, podczas gdy Jenny się nie zgadza.

Jenny Pizza

Jako siostry, dobrze się traktują nawzajem. Jednak zdarza się, że Jenny wykorzystuje uległość i pracowitość siostry i niektóre obowiązki zrzuca na nią. Przez takie wykorzystywanie, Kiki nabawiła się jednego, conocnego koszmaru („Kiki Rozwozi Pizzę”). Tylko dzięki Stevenowi, Kiki potrafiła się przeciwstawić.

Kryształowe Klejnoty

TBA

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji Jenny i Kiki dubbinguje ta sama aktorka, czyli Reagan Gomez-Preston.