FANDOM

Do Stub

"Jungle Moon" jest dwunastym odcinkiem piątego sezonu oraz sto czterdziestym ogółem serialu "Steven Universe.

Skrót

Stevonnie znajduje się na samotnej przygodzie.

Fabuła

Jungle Moon 6
Jungle Moon 88

Stevonnie utknęła na nieznanej planecie po tym, jak ich statek rozbił się z powodu eksplozji podczas walki z Szmaragdem w kosmosie. Stevonnie przystosowuje się do nowego, dziwnego środowiska. Po odkryciu bazy Diamentowej Kolonii Stevonnie zasypia w hamaku.

Jungle Moon 125
Jungle Moon 160

Stevonnie zaczyna śnić, budząc się w domu Connie. Matka Connie, dr Maheswaran, rozmawia przez telefon o ataku i kolonizacji na planecie. Stevonnie szybko wchodzi w interakcję z nią. Doktor Maheswaran odwraca się twarzą do Stevonnie, a jej oczy są żółte z czarnymi diamentami. Okazało się, że sen jest właściwie przeszłością rozmowy pomiędzy Żółtym Diamentem i Różowym Diamentem. Różowy Diament (reprezentowany przez Stevonnie) dokucza Żółtej, zadając pytania, dlaczego nie może mieć armii lub floty, i oświadcza, że ​​jest tak samo ważna jak Żółta, a więc ma prawo do tych rzeczy. Żółta, rozwścieczona Różowa, rzuca się na nią, by zacząć zachowywać się tak, jakby była ważna. To ostatecznie sprawia, że ​​Różowa jest wściekła. Różowa Diament zatrzymuje się, by spojrzeć na siebie w odbiciu szkła, i rozwścieczona kłótnią z Żółtą, rozbija szkło w gniewie. Rozwścieczony różowy diament niszczy szkło. Stevonnie budzi się, zdając sobie sprawę, że ich sen był prawdziwym wspomnieniem Diamentów, powiązanym z miejscem, w którym się znajdowali. Stevonnie zmierza w opuszczoną nastawnię, zdając sobie sprawę, że konsola może być potencjalnym sposobem na dotarcie do Larsa. Stevonnie udaje się uzyskać sygnał do Larsa i przybywa, by ich uratować.

Postacie

Miejsca

  • Dżunglowy Księżyc

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym Steven się nie pojawia. Jednak jest on wspomniany i pojawia się fuzja, w której on uczestniczy.
  • To pierwszy odcinek, w którym pojawiają się kosmici inni niż Klejnoty.
  • To także pierwszy raz, w którym Stevonnie była w fuzji dłużej niż jeden dzień.
  • To pierwszy odcinek, w którym pokazano Różową Diament.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Stevonnie wyrasta zarost.

Galeria

Jungle Moon 36