FANDOM

Do Stub

"Jungle Moon" jest dwunastym odcinkiem piątego sezonu oraz sto czterdziestym ogółem serialu "Steven Universe.

Skrót

Stevonnie znajduje się na samotnej przygodzie.

Fabuła

Stevonnie utknęła na nieznanej planecie po tym, jak ich statek rozbił się z powodu eksplozji podczas walki z Szmaragdem w kosmosie. Stevonnie przystosowuje się do nowego, dziwnego środowiska. Po odkryciu bazy Diamentowej Kolonii Stevonnie zasypia w hamaku. Stevonnie zaczyna śnić, budząc się w domu Connie. Matka Connie, dr Maheswaran, rozmawia przez telefon o ataku i kolonizacji na planecie. Stevonnie szybko wchodzi w interakcję z nią. Doktor Maheswaran odwraca się twarzą do Stevonnie, a jej oczy są żółte z czarnymi diamentami. Okazało się, że sen jest właściwie przeszłością rozmowy pomiędzy Żółtym Diamentem i Różowym Diamentem. Różowy Diament (reprezentowany przez Stevonnie) dokucza Żółtej, zadając pytania, dlaczego nie może mieć armii lub floty, i oświadcza, że ​​jest tak samo ważna jak Żółta, a więc ma prawo do tych rzeczy. Żółta, rozwścieczona Różowa, rzuca się na nią, by zacząć zachowywać się tak, jakby była ważna. To ostatecznie sprawia, że ​​Różowa jest wściekła. Różowa Diament zatrzymuje się, by spojrzeć na siebie w odbiciu szkła, i rozwścieczona kłótnią z Żółtą, rozbija szkło w gniewie. Rozwścieczony różowy diament niszczy szkło. Stevonnie budzi się, zdając sobie sprawę, że ich sen był prawdziwym wspomnieniem Diamentów, powiązanym z miejscem, w którym się znajdowali. Stevonnie zmierza w opuszczoną nastawnię, zdając sobie sprawę, że konsola może być potencjalnym sposobem na dotarcie do Larsa. Stevonnie udaje się uzyskać sygnał do Larsa i przybywa, by ich uratować.

Postacie

Miejsca

  • Dżunglowy Księżyc

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym Steven się nie pojawia. Jednak jest on wspomniany i pojawia się fuzja, w której on uczestniczy.
  • To pierwszy odcinek, w którym pojawiają się kosmici inni niż Klejnoty.
  • To także pierwszy raz, w którym Stevonnie była w fuzji dłużej niż jeden dzień.
  • To pierwszy odcinek, w którym pokazano Różową Diament.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Stevonnie wyrasta zarost.

Galeria