FANDOM

Inklejnotory
Wstrzykiwacz.png
Typ

Robot Homeworld

Debiut

"Na Szlaku"

Inklejnotory (ang. Injectors) - maszyny służące do tworzenia nowych Klejnotów głęboko pod powierzchnią ziemi. Są wytworem dawnej technologii Klejnotów. Dziesiątki tych maszyn pozostały na Ziemi w Przedszkolu. Po raz pierwszy pojawiają się w odcinku "Na Szlaku", a ich oficjalna nazwa w "Razem czy Osobno?".

Opis

Swoim wyglądem przypominają bakteriofagi[1]. Są wysokimi na kilka metrów konstrukcjami z nieokreślonego metalu. Każdy stoi na czterech kończynach, który utrzymują nad ziemią długi walec. Przez szybkę widoczne jest wnętrze maszyny, przypominające czerwono-fioletowy organ. Łączy on przeciwległe strony maszyny "żyłami". Konstrukcję wieńczy duży, czerwony klejnot. Od spodu inklejnotory posiadają jedno większe wiertło i cztery mniejsze. Możemy je zobaczyć również w przedszkolu Beta.

;k;;k;.JPG

Zasada działania

W odcinku "Razem czy Osobno?", Perła użyła hologramu aby wytłumaczyć Stevenowi ich działanie. Według jej opisu wwiercają się one w ziemię i "zasadzają" tam nowe Klejnoty. Dojrzewając, czerpią siły życiowe z gruntu - prawdopodobnie chodzi o substancje mineralne, ciepło lub wodę. Proces ten jest wyniszczający dla planety i może stanowić zagrożenie dla życia, które już tam istnieje.

Ciekawostki

  • Inklejnotory implementowały "zarodniki" klejnotów w skorupie ziemi.
  • Z tego co powiedziała Perydot , na Ziemi miało powstać o wiele, wiele więcej przedszkoli i gdyby do tego doszło powstające w nich klejnoty doszczętnie wyniszczyły by planetę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki