FANDOM

Hopper jest gadającą żabą, która wystąpiła w wymyślonej przez Stevena historii o Granat w odcinku "Świat Granat". Zawsze chodzi ze swoim urządzeniem do pomiaru mocy.

Wygląd

Hopper jest żabą. Ma duże oczy i ciemnozieloną skórę, jaśniejszą na brzuchu i poniżej ust. Nosi ona głównie granatową pelerynę z różowym kołnierzem sięgającą aż do jej butów, które również są różowe. Nosi żółtą bluzkę bez rękawów i zielone spodnie spięte pasem. Za pasem ma krótki, szary miecz z jasnobrązowym jelcem. Na początku opowieści Stevena je całe ciało było zakryte granatową zasłoną z otworem na oczy.

Umiejętności

Hopper, ponieważ jest żabą, jest szybka i potrafi wysoko skakać. Kiedy walczy, używa małych bomb z narysowanymi buźkami lub związuje przeciwnika językiem. Kiedy kogoś spotyka zawsze mierzy go małą konsolą służącą do pomiaru mocy. Za pasem nosi również krótki mieczyk, ale nie widzieliśmy żeby z niego korzystała.

Osobowość

Hopper ma bardzo wesołe i ciekawskie usposobienie. Lubi wiedzieć jak silna jest osoba, którą spotyka, dlatego nosi ze sobą konsolę do pomiaru mocy. Jednak jeśli zajdzie potrzeba umie też walczyć. Tak jak Hoppi lubi trenować w każdej wolnej chwili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki