FANDOM

Holly Blue Agate to Klejnot mający swój debiut w odcinku "Gem Heist". Niebieski Diament wraz z nią zaczęły utrzymywać Ludzkie Zoo, po tym jak Różowy Diament została skruszona.

Wygląd

Holly Blue Agat jest wysokim, postawnym klejnotem - jej sylwetka przypomina sylwetkę typową dla wzorowego Kwarcu, co w połączeniu z jej strojem uwydatnia charakter Klejnotu tzn. jej powaga, dokładność i perfekcjonizm jest idealnie odzwierciedlony przez jej ogólny wygląd.

Jej skóra jest bladobłękitna, a oczy duże i szare. Klejnot posiada kwadratową szczękę i wydatne usta, podobne do ust Jaspis. Holly posiada dość specyficzną fryzurę - składa się ona z z bujnej grzywki, włosów opadających na policzki oraz spiętych w dwa koki na bokach głowy. Wszystko to jest w odcieniach oscylujących między sinym fioletem a szarością, oprócz koków, na których widoczne są lekko cyjanowe i fiołkowe pręgi. Jej klejnot znajduje się z tyłu szyi.

Jej ubranie składa się z szafirowych legginsów, które zasłonięte są za kolana białymi kozakami z obcasem. Na górze Holly nosi bardzo ciemny, granatowy golf bez rękawów. Na ramionach widzimy narzutę sięgającą do połowy przedramion, także w kolorze szafirowym, jednak trochę jaśniejszym. Na wykończeniu narzuty widnieje symbol charakterystyczny dla poddanych Niebieskiego Diamentu.

Osobowość

Agat zdaje się być na wysokiej pozycji społecznej. Ciągle wychwala Niebieski Diament oraz odnosi się z szacunkiem tylko do niej i innych wysoko postawionych Klejnotów, np. Szafir. Nie zważa na uczucia innych, jeśli ktoś nie wykonał jej rozkazu, tak jak sobie życzyła, potrafi kopać po nogach i zachowywać się do tej osoby agresywnie. Lubi obwiniać za błędy popełnione przez innych strażniczki budowli, mimo że nie miały nic z tym do czynienia. Liczy się dla niej tylko posada i służenie swojemu Diamentowi. Jest poważna i dostojnie się porusza oraz zdaje się być perfekcjonistką.

Historia

"Gem Heist"

TBA

"That Will Be All"

TBA

Zdolności

Holly Blue Agate Whip

Tak jak każdy Klejnot Ery 1 potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje, bańkować przedmioty i wycofać się do formy klejnotu, aby uleczyć obrażenia. Jako Kwarc, Holly ma zwiększoną siłę i wytrzymałość.

Bicz Elektryczny

Bronią Agat jest elektryczny bicz o białym kolorze. Działa na podobnej zasadzie jak bicz Ametyst, z tą różnicą, że może razić prądem i zdaje się być mocniejszy.

Relacje

Niebieski Diament

Holly entuzjastycznie mówi o Niebieskim Diamencie oraz podziwia jej zachowanie. Jest jej poddaną, więc stara się być jak najlepsza dla niej.

Szafir

W związku z tym, że na Homeworld panuje system kastowy, Agat wychwala Szafir i zwraca się do niej "Moja jasność". Stara się zapewnić dla niej godną wizytę w Ludzkim Zoo oraz jej przytakuje na każde słowo. Kiedy Szafir z Rubin złączyła się w fuzję, bardzo się zdziwiła na jej brak subordynacji i próbowała zaatakować fuzję.

Ametysty

Ze względu na swoją wysoką pozycję społeczną Holly Blue Agate oczekuje od Ametystów, oraz od pozostałych Kwarców z ziemi lojalności. Holly bywa wobec nich nieuprzejma i wredna a także zachowywała się wobec nich agresywnie.

Klejnot

Wygląd Opis
HollyGem

Jej klejnot koloru jagodowo-fioletowego, posiadający fasetę w kształcie deltoidu jest lekko zaokrąglony po bokach oraz znajduje się na tylnej części głowy. Nazwa agatów pochodzi od greckiego słowa "agathos" oznaczającego "dobry", a także od nazwy włoskiej rzeki "Achates" (obecnie Dirillo), gdzie to właśnie tam zostały znalezione pierwsze okazy agatów. Natomiast ich odmiana - Holly Blue Agate (brak polskiej nazwy) została najpierw znaleziona w stanie Oregon, a dokładniej w Holley, stąd nazwa. Są "kamieniami uduchowienia". Mówi się, że pomagają nam zwerbalizować swoje uczucia i polepszyć zdolności komunikacyjne. Ich odmiana występuje w kolorach od niebieskiego przez purpurowy do jasnofioletowego.

Wystąpienia

Sezon 4

Ciekawostki

  • Jest pierwszym Agatem pokazanym w serialu.
  • W pierwszym projekcie, Holly Blue różniła się nieznacznie - miała jednego, zwykłego koka i jej ubranie nie zasłaniało jej szyi.

Galeria

Przypisy

  1. https://twitter.com/cartoonnetwork/status/826584633856950272

Więcej z Fandomu

Losowa wiki