FANDOM

"Handel z Cebulą" (ang. "Onion Trade") jest to piętnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Wymiana zabawek Stevena z Cebulą przynosi katastrofalne skutki.

Fabuła

Steven zgubił swojego ulubionego "ludzika", więc pyta Ametyst czy go nie widziała. Wtedy przychodzi Perła i mówi, że w tym bałaganie to niczego nie da się znaleźć. Potem Steven idzie do miasteczka, żeby przekazać tacie złą wiadomość. Greg daje synowi ćwierć dolarówki, aby mógł kupić tyle " ludzików" ile chce. Chłopiec idzie wiec do salonu gier, a tam kupuje w automacie dużo zabawek. Jedna ciągle wypadają mu te same figurki. Nagle w automatu obok wychodzi Cebula, Steven zauważa, że w kieszeni jego spodniach jest taki sam "ludzik" jakiego zgubił. Podąża wiec za chłopcem. Cebula siedzi na pomoście i rzuca kanapkę na wodę, kiedy Steven do niego podszedł zaproponował mu wymianę, Cebula jednak nie chce się wymienić. Stevena wraca do świątyni i spotyka Ametyst siedzącą w tym samu miejscu. Klejnot daje chłopcu Replikator przedmiotów, a Steven pyta czy siedziała tam cały dzień z tym we włosach, Ametyst odpowiada, że szukała głupiego topora Perły. Chłopak idzie więc żeby dokonać wymiany. Kiedy spotyka Cebulę chce mu dać, aż trzydzieści jeden ludzików ale chłopiec woli Replikator. Steven wymienia się i chwilę później bawi się zabawką na plaży, kiedy nagle dostaje w głowę jednym z ludzików. Wtedy zjawiają się klejnoty i próbują zabrać Cebuli "replikator". Chłopiec duplikuje samochody. Steven dostaje się na górę zabawek, żeby anulować wymianę, kiedy odkrywa że ten "ludzik" należy do niego. Zabiera więc "replikator" a Granat go niszczy. Steven postanawia jedna oddać swoją zabawkę Cebuli.

Postacie

Miejsca

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki