FANDOM

Geoda
Geode2.png
Położenie

Krater

Typ

Ogromna skała

Debiut

"Gość"

Geoda jest ogromną, czarną skałą umiejscowioną w kraterze, która miała swój debiut w odcinku "Gość".

Opis

Według tłumaczeń Perły, Geoda jest bardzo niebezpieczna dla Klejnotów, jednakże tylko, kiedy zaczyna pękać. Gdy całkiem pęknie wszystkie Klejnoty zostaną zniszczone. Nie wiadomo czy dotyczy to także Stevena. Geoda nie reaguje na lecznicze moce Stevena, lecz może być to związane z kłamstwem Grega w odcinku "Gość".

Historia

"Gość"

Klejnoty zajmowały się problemem zepsucia się Geody, gdyż było to niebezpieczne dla ich życia. Niestety, moce Stevena nie dały rady jej naprawić, a pęknięcie się powiększało. Następnie, naprawił je Greg korzystając z jego ulubionego i najlepszego narzędzia - taśmy klejącej.

"Podróż Teleporterem"

Geoda pojawia się przez chwilę, kiedy Klejnoty poszukiwały czegoś, co według Stevena używało teleportera. Przyznały, że Geoda ma się dobrze i taśma odpowiednio zabezpieczyła jej pęknięcie.

Występowanie

Sezon 1

Ciekawostki

  • W prawdziwym świecie, geoda to pusta przestrzeń w skale, na której ściankach w wyniku krystalizacji powstają kryształy minerałów takich jak agat, ametyst, kwarc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki