FANDOM

Do Stub.png

"Gem Harvest" to ósmy i dziewiąty odcinek czwartego sezonu oraz sto jedenasty i sto dwunasty ogółem.

Skrót

Steven przychodzi w odwiedziny do Lapis i Perydot.

Fabuła

Steven puka w drzwi do szopy, i czeka aż Lapis i Perydot przyjdą go przywitać. Z powodu braku reakcji, chłopiec próbuje pociągnąć za sznurek przyczepiony do maski kosmity z rogami wiszący obok, co powoduje rozpad przedmiotu. Steven zauważa że w okolicy pojawiło się pole kukurydzy, więc przechodzi przez nie wołając za przyjaciółkami i mówiąc co się stało. Po wyjściu z pola, widzi on na teren rolny. Po pójściu na pola uprawne zostaje on oblany wodą z dwóch wężów ogrodowych co sprawia że zostaje on zauważony przez Lapis i Perydot. Lapis przeprasza go za przypadkowe zmoczenie chłopca i cieszy się z tego że przyszedł. Perydot przyjeżdża do nich swoim traktorem, pytając co on myśli o ich doświadczeniu. Steven pyta się ich dlaczego zaczęły hodować warzywa. Perydot tłumaczy że wszystkie umiejętności wymagane do hodowli klejnotów, więc postanowiła hodować coś innego. Uważa ona że warzywa po pewnym czasie wyrosną na czujące, żywe istoty. Steven mówi im że tak nie jest i jak działają warzywa, czym prowadzi do rozczarowania klejnotów. Perydot tęskni za "bębnieniem pełnowymiarowych żołnierzy", a Lapis wspomina że jest tu cicho bez towarzystwa. Obydwie idą zdemontować traktor, zostawiając Stevena, który wpada na pomysł aby stworzyć żywe warzywo dla przyjaciółek.

Następnego dnia, Perydot pokazuje Stevenowi dyniowego psa, która urosła z dnia na dzień, myśląc że to ona razem z Lapis ją stworzyły. Dynia jednak biegnie w stronę Stevena, który jest jej prawdziwym twórcą. Chłopiec stara się usprawiedliwiać klejnotom, za coraz bardziej podejrzane zachowania psa. Steven jednak przyznaje się, że to on go stworzył, ponownie zasmucając przyjaciółki. Aby je pocieszyć, wpada na pomysł wycięcia twarzy na jednej z wyhodowanych wcześniej dyń, co powoduje przerażenie dyniowego psa, który rzuca się w objęcia Lapis.

Nagle nad całą trójką przelatuje samolot. Zauważają oni zrozpaczonego pilota, który wykrzykuje skargi co do stanu w jakim znajduje się jego szopa. Mężczyzna po zobaczeniu Perydot i Lapis zaczyna analizować dziwne konstrukcje oraz wygląd klejnotów i wnioskuje że są hipisami, którzy przejęli jego stodołę. Klejnoty unieszkodliwiają człowieka hydrokinezą i próbują zaatakować dronami obronnymi, jednak atak zostaje przerwany przez Stevena który uważa że jest to niepotrzebne, i pyta się co chce mężczyzna. Okazało się że chce on "swojej stodoły" więc chłopiec kontaktuje się z ojcem.

Greg, Granat, Perła i Ametyst przyjechali po dostaniu wiadomości od Stevena. Lapis odstawia mężczyznę na ziemie. Po otrzepaniu się, rozpoznaje on Grega, który robi to samo. Człowiek stara się zachęcić Grega do wygonienia tych "darmozjadów używających jakiś "hipisowskich sztuczek". Greg tłumaczy mu że to on pozwolił im tutaj zamieszkać.

TBA

Postacie

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Steven stworzył Dyniowego Psa za pomocą swojej agrokinezy, podobnie jak Arbuzowego Psa.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki