FANDOM

Dyniowy Pies (ang. Pumpkin) to dynia ożywiona przez Stevena dla Perydot i Lapis w odcinku "Gem Harvest".

Wygląd

Dyniowy pies jest wielkości zwykłej dyni. Ma oczy zrobione z dwóch pestek oraz wydrążone usta, podobne do halloweenowych lampionów. Chodzi na czterech pomarańczowych łapkach. Z tyłu rośnie mu zielony ogonek, a na górnej części ciała na końcówkę łodygi.

Historia

"Gem Harvest"

Lapis i Perydot postanowiły zająć się hodowaniem żywych istot - przygotowały pole pod uprawę i zasiały nasiona z nadzieją, że w przyszłości wyhodowane rośliny ożyją. Steven widząc to, oznajmia przyjaciółkom, że tworzenie nowego życia na tym nie polega, tym samym rozczarowując je. Wpada jednak na pomysł jak tchnąć życie w warzywa wyhodowane przez Klejnoty - używa swojej śliny podobnie jak z Arbuzowymi Stevenami. Następnego dnia Perydot pokazuje Stevenowi dynie-psa, która urosła z dnia na dzień, myśląc, że to ona razem z Lapis ją stworzyły. Dynia jednak biegnie w stronę Stevena, który jest jej prawdziwym twórcą. Chłopiec stara się usprawiedliwiać Klejnotom, za coraz bardziej podejrzane zachowania psa. Steven jednak przyznaje się, że to on go stworzył, ponownie zasmucając przyjaciółki. Aby je pocieszyć, wpada na pomysł wycięcia twarzy na jednej z wyhodowanych wcześniej dyń, co powoduje przerażenie dyniowego psa, który rzuca się w objęcia Lapis.

"The New Crystal Gems"

Connie znajduje Lapis, Perydot i Dyniowego Psa w łazience Stevena. Klejnoty postanawiają odtworzyć drużynę Klejnotów, w której w rolę Perły wciela się Dyniowy Pies.

Wystąpienia

Sezon 4

Galeria