FANDOM

Diamentowy Komunikator
Komunikator.png
Typ

Intergalaktyczne narzędzie komunikacji

Posiadacze

Księżycowa Baza (wcześniej)

Debiut

"A Mogło Być Tak Pięknie"

Diamentowy Komunikator jest narzędziem Klejnotów służącym do komunikacji, które miało swój debiut w odcinku "A Mogło Być Tak Pięknie".

Wygląd

Komunikator ma kształt ośmiościanu foremnego o kolorach ścian: białym, niebieskim, żółtym i różowym w jasnych odcieniach. Kiedy Perydot chciała się skontaktować z Żółtym Diamentem, przedmiot zmienił swój kolor na żółty oraz stworzył holograficzny ekran w kształcie trzech rombów umieszczonych w pionie, nakładających się na siebie. Podczas detonacji komunikatora, obiekt przyjął kolor jasnoczerwony.

Historia

"A Mogło Być Tak Pięknie"

Diamentowy Komunikator pierwszy raz widzimy w Księżycowej Bazie, przy konsoli. Steven spytał się Perydot co to robi, a ona powiedziała, żeby szybko to odłożył. Kiedy klejnoty zmierzały ku wyjściu, potajemnie zabrała przedmiot ze sobą.

"Wiadomość Odebrano"

W tym odcinku poznaliśmy jego zastosowanie - był to przedmiot służący do komunikowania się z Diamentami. Perydot użyła go do skontaktowania się ze swoją zwierzchniczką - Żółtym Diamentem. Po skończonej kłótni z nią, zielony klejnot powiedział, że komunikator zaraz wybuchnie. Steven szybko go zabańkował, a Granat z wielką siłą go wyrzuciła poprzez uderzenie.

Ciekawostki

  • Sygnał komunikatora jest ekstremalnie silny. Transmisja była w stanie podróżować po całej galaktyce, z Ziemi, aż do Homeworld.
  • Ściany diamentowego komunikatora są w takich kolorach jak dawny symbol Wielkiej Diamentowej Rady.
    • Możliwe, że za jego pomocą można było komunikować się ze wszystkimi Diamentami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki