FANDOM

"Connie Rycerz" (ang. "Sworn to the Sword") to szósty odcinek drugiego sezonu serialu oraz pięćdziesiąty ósmy ogółem.

Skrót

Perła uczy Connie walki mieczem.

Fabuła

Steven i Connie urządzili sobie piknik na jednej z dłoni Świątyni. Kiedy Steven próbuje zjeść przekąskę z dżemem truskawkowym, atakują go mewy. Jednak Connie odgania je smyczkiem i mówi Stevenowi, że nade wszystko chciałaby nauczyć się władać mieczem. Wtedy Steven wpada na pewien pomysł. Za jego namową, Connie prosi Perłę o naukę szermierki i chociaż ta uważa, że jest zbyt młoda, w końcu udaje się ją przekonać. Connie pragnie móc obronić Stevena i siebie. Następnie akcja przenosi się do Starożytnej Podniebnej Areny, gdzie miała miejsce pierwsza bitwa klejnotów na Ziemi. Następnie Connie uczy się ukłonu, podstawowych kroków, parowania i wyprowadzania ataku na Holo-Perłę. Z każdym kolejnym treningiem Connie idzie coraz lepiej. W międzyczasie Perła za pomocą holo-wizualizacji pokazuje jak walczyła u boku Rose. Connie zmienia swój stosunek wobec Stevena, całkowicie oddaje się byciu rycerzem i ochronie jego życia. Granat wyjaśnia, że zachowanie Connie wynika z tego, że Perła "przelała" na Connie swoje oddanie Rose. Steven, nie mogąc dłużej tego znieść, udaje się na arenę, ale ostateczny trening już się rozpoczął. Poruszając się we mgle, Steven natrafia na jedną z Holo-Pereł, która zostaje pokonana przez Connie. Steven tłumaczy, że Connie nie musi poświęcać się dla niego. Wspomina, że pewnego dnia przyjdą "bad guys" (mając na myśli inne złe klejnoty), i że chciałby, żeby walczyli i chronili się razem. Gdy udaje im się pokonać pozostałe Holo-Perły, natrafiają na zdenerwowaną Perłę, która jest zła na Stevena za to, że przerwał Connie trening. Steven i Connie mówią jej, że będą walczyć razem i atakują Perłę, która z łatwością przerywa ich atak. Perłą targają silne emocje, płacze i zwraca się do Stevena per "Rose", po czym w uspokaja się i odchodzi usiąść w samotności. Steven i Connie rozmawiają z nią. Perła przestaje płakać i postanawia, że obydwoje będą "rycerzami".

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Dżemo-ekipa
Dla niej to rób
The Mother (remix/shortened)
Mirror Match

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

  • The Mother (remix/shortened)
  • Mirror Match

Błędy

  • Gdy Steven rozmawia z Granat oraz Ametyst, Ametyst ma przez chwilę stary strój.

Ciekawostki

  • W tym odcinku występuje holograficzna retrospekcja Perły z wojny, w której broni ona Rose przed Klejnotem, który przypomina wyglądem Jaspis.
  • W tym odcinku Holo-Perła ma nowy uniform.
  • Z retrospekcji Granat można dowiedzieć się, że Perła kilkukrotnie utraciła fizyczną formę gdy broniła Rose. (Nie wiadomo jednak w jakim odstępie czasowym)
  • Wiadomo, że wojna Klejnotów rozgrywała się w różnych miejscach na Ziemi, pierwszym była Podniebna Arena.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym występuje nowe intro.
  • Steven ma nadal traumę związaną z Holo-Perłą od czasu odcinka "Steven Wojownik", ponieważ gdy chłopiec ją zobaczył odruchowo zamknął siebie i Connie w bańce.
  • Jest to pierwszy raz gdy obok pozostałej trójki (Białego, Żółtego i Niebieskiego symbolu) pojawia się Różowy.
    • Jest to pierwszy raz gdy "Trójka" jest przedstawiona w postaci rombów a nie trójkątów.

Galeria

Wideo

Steven Universe ♫ Dla Niej To Zrób ♫ Piosenka02:10

Steven Universe ♫ Dla Niej To Zrób ♫ Piosenka

Fragment.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki