FANDOM

"Cheeseburgerowy Plecak" (ang. "Cheeseburger Backpack") to trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Kryształowe Klejnoty napotykają na misji niespodziewane przeszkody. Na szczęście Steven i jego nowy plecak mają odpowiedź na wszystko.

Fabuła

Plecak1

Steven czeka na paczkę od listonosza, ponieważ miało znajdować się w niej coś ciekawego. Gdy chłopiec dostaje swoją przesyłkę, klejnoty wracają z misji, a Ametyst próbuje wepchnąć wielkie jajo do lodówki. Od Perły dowiadujemy się, że walczyły one z ptakiem. Muszą one wracać, by umieścić Figurkę Kryształowej Bogini na szczycie Księżycowo-Morskiej Wieży, aby ta ,,odzyskała swój dawny blask". Steven bardzo pragną wyruszyć razem z nimi wypróbować swój nowy fant. Po argumencie Ametyst, że była by to genialna lekcja, Perła ostatecznie zgadza się. Wtedy chłopak biegnie się spakować. Po niedługim czasie korzystają one z portalu i lądują przed zrujnowaną wieżą.

Plecak2

Drogę do celu blokuje zaklęty klif - próba przeskoczenia go kończy się wessaniem do rzeki. Perła z początku stanowczo zaprotestowała i powiedziała, że chłopiec powinien wrócić do domu, jednak chłopiec wyjmuje kilka swetrów z plecaka, korzystając z nich jak z liany i w ten sposób przedostaje się z klejnotami do środka. Tam jednak, czekają na nich kryształowe krewetki, które są niebezpieczne dla klejnotów. Gdy Perła zaczyna obmyślać plan, jak przedostać się przez tą plagę, Steven rzuca kanapką z bajgli, która wabi wszystkie krewetki. Po tym pomyśle, Perła mówi, że jej sposób też był dobry. Gdy mają przejść dalej, przeszkodą staje się woda, która wylała się z uszkodzonej ściany. Steven wyciąga z plecaka nadmuchiwaną tratwę, która niestety płynie z prądem i znika z oczu. Sytuację ratuje Granat, która niszczy jedną kolumnę tworząc most na drugą stronę i klejnoty dostają się do sali, w której trzeba umieścić figurkę.

Plecak3

Gdy ma już włożyć figurkę na piedestale okazuje się, że Steven zapomniał jej spakować. Na powrót było mało czasu, chłopiec wpada na pomysł, by zamiast figurki bogini, podstawić pluszaka Wymiotka, którego Steven zabrał ze sobą. Nie pomaga to jednak budowli, którą ze wszystkich stron zaczyna zlewać woda. Po zawaleniu wieży, klejnoty zostały na pustkowiu wypełnionym wodą. Niespodziewanie na powierzchnię wypływa tratwa, którą chłopak użył wcześniej. Dzięki niej klejnoty i Steven mogą wrócić do domu.

Postacie

Artefakty

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Water Damage
Atop the Sea Spire

Ścieżka Dźwiękowa

  • Water Damage
  • Atop the Sea Spire

Ciekawostki

  • W tym odcinku Perła po raz pierwszy pokazuje swoją zdolność do tworzenia hologramów.
  • Perła zdaje się bać Kryształowych krewetek, gdyż krzyczała na ich widok, gdy te wyszły zza rzeźby.
  • To pierwszy odcinek, którego akcja nie dzieje się w Beach City.
  • To pierwszy odcinek, w którym Steven korzystał z cheesburgerowego plecaka.
  • Jest to pierwszy odcinek,w którym wszyscy członkowie drużyny klejnotów się teleportowali.
  • Oczy wszystkich postaci, były większe niż normalnie.

Nawiązania do popkultury

  • W tym odcinku, można zauważyć, że Steven ma Nintendo 64 w swoim pokoju.
  • Cała Księżycowo-Morska Wieża, może być nawiązaniem do the tower of gods z gry "The Legend of Zelda: Wind Waker".

Nawiązania do innych odcinków

  • Cała misja odratowania Księżycowo-Morskiej wieży, była tylko testem dla Stevena, co oznacza, że klejnoty same zabrały statuetkę ze szczytu.
    • To, że to był test dowiadujemy się dopiero w odcinku "Test".

Galeria

Wideo

Steven Universe Cheesburgerowy plecak (cały odcinek) Cartoon Network11:07

Steven Universe Cheesburgerowy plecak (cały odcinek) Cartoon Network