FANDOM

"Blask Klejnotu" (ang. "Gem Glow") jest to pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Fabuła

GG1.png

Steven dowiaduje się, że w sklepie z pączkami nie ma już lodów o nazwie Kruchy Kot. Sadie pozwala Stevenowi zabrać zamrażarkę po lodach. Granat, Ametyst i Perła walczą z Stonogami w domu. Klejnoty ukradły (ale Perła wróciła i zapłaciła) dla Stevena ostatni zapas Kruchych Kotów. Steven zjada jednego z nich, po czym jego klejnot zaczyna świecić i przygasa. Niestety nie udaje mu się dobyć broni. Zasmucony prosi Drużynę Klejnotów o pomoc, na co Perła reaguje bardzo entuzjastycznie i zgłasza się na pierwszą.

GG3.png

Na początek prowadzi Stevena w miejsce koło jej ulubionego drzewa. Każe zwrócić uwagę na spadające płatki kwiatów - "Przyjrzyj się uważnie tym płatkom, Steven. Ich taniec sprawia wrażenie improwizacji, jednak jest ściśle związany z fizycznymi właściwościami tej planety", następnie dodaje, że Steven powinien ciężko pracować i opracować swój własny, personalny taniec.

GG4.png

Przyszła kolej Ametyst. Wraz ze Stevenem znajdują się za Wielkim Pączkiem, koło śmietników. Jej lekcja jest krótka i trochę niedokładna - "Kiedy chcę skorzystać z broni - po prostu to robię" tutaj Ametyst przywołuje broń i jednym ciosem przepoławia śmietnik "Widzisz? Zero wysiłku". Po chwili przybiega Lars i krzyczy "Znowu?!".

GG5.png

Kolejna scena - Granat i Steven stoją na szczycie Świątyni. Chłopiec zagubiony przez wskazówki Ametyst i Perły, które się wykluczają, pyta fuzję "Mam ciężko pracować, a jednocześnie wcale się nie starać?", na co Granat odpowiada krótkim "Tak". Po chwili dodaje "Albo... Możesz połączyć umysł z energią materii, skupiając w klejnocie całą moc wszechświata, a wtedy" tutaj na jej dłoniach pojawiają się rękawice. Przez krótki wykład Granat, Steven jest jeszcze bardziej zdezorientowany.

GG6.png

Steven po nieudanych próbach rozświetlenia klejnotu próbuje odtworzyć poprzednią sytuację, w której prawie dobył swojej broni. Dba o takie szczegóły jak ustawienie stopy Perły, czy wyraz twarzy Granat. Piosenka tym razem mu nie wychodzi i lekko rozczarowany, pociesza się informacją, że ma jeszcze duży zapas Kruchych Kotów. Nagle, jego klejnot zaczyna błyszczeć. Po chwili pojawia się różowa tarcza Rose. Steven traci nad nią kontrolę i przypadkiem gdzieś ją wystrzeliwuje. Ta zaczyna latać po całym pokoju i w końcu rozbija telewizor.

GG7.png

Nagle pojawia się matka Stonogożuków i Klejnoty zaczynają z nią walczyć. Steven chce użyć swojej tarczy, jednak ta nie pojawia się. Zaczyna uciekać i jeść w pośpiechu całą resztę Kruchych Kotów. Nagle Matka wystrzeliwuje kwas z pyska, który nie trafia w Stevena, jednak powoduje uszkodzenie lodówki. Steven zezłoszczony zaczyna śpiewać piosenkę o ulubionym deserze, rzucając podłączoną do prądu zamrażarką w Zakażony Klejnot, tym samym rażąc go prądem tak, że utracił fizyczną formę. Pod koniec Steven żegna się z lodami i symbolicznie zakopuje papierek po Kruchym Kocie. Reszta Drużyny podchodzi do niego i mówi mu, że kiedyś odkryje swój własny, Stevenowy sposób na wezwanie broni.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Kruchy Kot
Steven's Shield
Pearl's Theme
The Mother

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

Galeria

Wideo

Steven Universe Blask klejnotu (cały odcinek) Cartoon Network10:49

Steven Universe Blask klejnotu (cały odcinek) Cartoon Network

Więcej z Fandomu

Losowa wiki