FANDOM

"Beach City i Jego Dziwadła" (ang. "Keep Beach City Weird") jest to trzydziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Ronaldo wciąga Stevena w świat spiskowych teorii na temat paranormalnych zjawisk w Beach City.

Fabuła

Steven, Granat i Ametyst grają w Stevenowego berka, tak więc Steven biegł złapać Perłę, by wygrać. Udało mu się, lecz ta nie wiedziała o co chodzi. Po poznaniu zasad, Perła uznała to za dziecinadę, i zabawa się skończyła. A właściwie, to przeszła na wyższy poziom. Granat rzuciła Ametyst z wysoki chmur. Następnie, Steven Idąc plażą spotkał Ronalda, który zakazał mu iść dalej, jeśli nie zdobędzie "specjalny ekwipunek". Natychmiast od niego go dostał, i zaczęli śledztwo razem. Zaczęli chodzić po mieście, aż znaleźli kamienie które według Ronalda wyrosły spod ziemi. Dalej, przy Wielkim Pączku, znaleźli śmietnik, który obrósł kwiatami. Wtedy Ronaldo przyprowadził Stevena do latarni, gdzie przekazał mu informacje o jego teorii spiskowej na temat wężoludzi, którzy rzekomo kontrolują cały świat. Steven pobiegł do klejnotów, i pokazał wszystkie spotkane na mieście poszlaki, lecz okazało się że to wszystko pozostałości po walkach klejnotów. Pobiegł do Ronalda, który znalazł krater po uderzeniu Ametyst, lecz Steven zgasił jego zapał. Ronaldo wykonał odlew osoby z krateru, i była to Ametyst jako Steven. Ronaldo zamknął bloga. Perła pocieszała Stevena w domu, lecz to mu dało nowy pomysł. Steven chciał przebrać się za wężoluda, i zaatakować Ronaldo. Ten jednak, zdzielił go ziemniakiem. Gdy Steven się ocknął, byli w latarni, a Steven był związany. Klejnoty przyszły uwolnić chłopaka, lecz szybko skopały mu tyłek. Wtedy Steven przybiegł, i pokazał prawdę. I wtedy Peedee zaczął ratować sytuację, pokazując kolejne teorie spiskowe, wymyślone na poczekaniu.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżka Dźwiękowa
Steven Tag Song
Snerson Interrogation
Paronaldo Activity

Piosenki

Ścieżka Dźwiękowa

  • Snerson Interrogation
  • Paronaldo Activity

Ciekawostki

  • Ten odcinek ma nawiązanie do teorii o Replitianach.
  • Blog Ronaldo Keep Beach City Weird istnieje naprawdę.