FANDOM

Attack the Light
AttackTheLight
Wydawca

Grumpyface Studios

Platformy

Android, iOS, Kindle

Data wydania

2 kwietnia 2015

Typ gry

RPG

"Attack the Light" to gra o Stevenie Universe dla platform Android, iOS i Kindle stworzona przez Grumpyface Studios. Po raz pierwszy została ogłoszona na MAGfest w 2014, a wydana 2 kwietnia, 2015 roku.

Skrót

Steven grał w grę na swoim tablecie, kiedy Kryształowe Klejnoty wróciły z misji z pryzmatem światła. Z artefaktu wydostaje się 7 świateł, a cała drużyna wyrusza je odnaleźć.

O grze

Attack the Light jest pierwszą większą grą o Stevenie Universie . Gra RPG składa się na 5 etapów: Fioletowa Jaskinia, Pole Bitwy Klejnotów, Pustynia, Podwodna Księżycowo-Morska Wieża i Czerwona Świątynia. Każdy świat posiada różne potwory i bossy.

Bohaterowie

Armia światła i potwory

Światło fioletowe

ATLFioletoweŚwiatło
Fioletowe Światło spotykamy w drugim poziomie na Truskawkowym Polu. Nie jest on do nas wrogo nastawiony. Posługuje się nieznanym nam językiem. Klejnoty powiedziały Stevenowi, aby szybko zabsorbował go do pryzmatu. Tak też, więc zrobił.

Światło indygo

Skorpion
Skorpion.ALT
Kret
Mol.ATL
Nietoperz
Nietoperz.ALT
Ślimak
Ślimak.ALT
IndygoŚwiatło.ATL
Światło indygo jest pierwszym bossem w grze Attack the Light. Jego główne ciało ma 215 punktów życia, lewe i ramię odnóża - 15, a środkowe odnóże ma 25 punktów. Boos potrafi stwarzać małe skorpiony, które pomagają mu w walce. Umie też, zregenerować swoje kończyny, kiedy zostaną uszkodzone. Po jednej rundzie naładowania się, potrafi także wystrzelić wiązkę energii.

Światło niebieskie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki