FANDOM

Czy ty właśnie zakwestionowałaś mój rozkaz?!

—Żółty Diament, "Wiadomość Odebrano"

Żółty Diament (ang. Yellow Diamond) jest to Klejnot, i jedna z Diamentów, wspomniana przez Jaspis w odcinku "Powrót". Widać ją w pełnej wersji openingu, podczas którego jej postać jest przyciemniona, a oficjalnie ma swój debiut w odcinku "Wiadomość Odebrano". Należy do Wielkiej Diamentowej Rady.

Wygląd

Żółty Diament jest bardzo wysokim Klejnotem. Jej skóra jest bladożółta. Posiada włosy zaczesane do góry, układając się w dwa nachylone do przodu specyficzne rogi. Po obu stronach jej twarzy odstają ich końcówki ułożone do góry. Jej źrenice mają kształt diamentów, a tęczówki kolor jasnożółty. Posiada widoczne z brzegów oczu długie rzęsy. Jej usta są pełne. Głowę podpiera bardzo długa szyja. Nosi tunikę z krótkimi, spiczastymi rękawami w kolorze żółtym i złotym. Na piersi tuniki widnieje wzór, który tworzy na środku jej piersi diament - w tym samym miejscu również znajduje się jej klejnot. Nosi spodnie w kolorze przypominającym zgniłą żółć i ciemniejsze długie buty na obcasie. Spod górnej części tuniki wysuwa się okalająca jej nogi spódnica z wycięciem z przodu, która jest koloru jasnożółtego. Żółty Diament nosi również rękawice z odstającymi końcówkami.

Osobowość

Żółty Diament wydaje się być bezlitosna i bezwzględna. Nie obchodzi jej życie na Ziemi, pragnie doszczętnego zniszczenia tej planety i wszelkiego na niej życia. Wpada we wściekłość, gdy ktoś próbuje podważyć jej decyzje - widać to szczególnie wtedy, gdy Perydot nie zgadza się na wykonanie jej rozkazów w odcinku Wiadomość Odebrano. W odcinku That Will Be All okazuje swoje głębsze uczucia - gdy Niebieski Diament cierpi po zniszczeniu Różowego Diamentu, jednak sama stara się zapomnieć o tragedii.

Umiejętności

Będąc Klejnotem, Żółty Diament prawdopodobnie może przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

Yellow Diamond.gif

Elektrokineza Żółtego Diamentu

Elektrokineza

W odcinku "The Trial" Żółty Diament generuje potężną energię, która działa podobnie jak w przypadku Destabilizatora Klejnotów.

Ogromna Siła

Żółty Diament, będąc dużych rozmiarów jest zdecydowanie silnym Klejnotem. Bez problemu mogła pozbawić Niebieską Zircon fizycznej formy jednym palcem.

Relacje

Niebieski Diament

Żółty i Niebieski Diament są swoimi przeciwieństwami, zarówno w wyglądzie, jak i w charakterze. Podczas gdy niebieska przywódczyni chce uhonorować pamięć o straconej Różowej Diament pozostawiając wszystko co do niej należało, Żółty Diament proponuje jej zapomnieć o stracie i pozbyć się wszystkiego co było związane z utraconą współprzywódczynią Klejnotów. Jednak podczas piosenki, kiedy Żółty Diament na chwilę ukazuje także swój smutek, Niebieski Diament próbuje ją pocieszyć.

W odcinku "The Trial" obie uczestniczą w przesłuchaniu Rose Kwarc (Stevena), mając nadzieję, że uda się ustalić czy jest winny rozbicia Różowego Diamentu. Jednak Żółty Diament od początku chce stracić Stevena, zaś Niebieski Diament chce najpierw usłyszeć co ma do powiedzenia. Gdy żółta przywódczyni z wściekłości pozbawia fizycznej formy oba Zircony, Niebieski Diament krzyczy na nią, dlaczego się nie powstrzymała.

Klejnoty Homeworld

Żółty Diament jest jedną z przywódczyń w Homeworld. Posiada władzę nad Perydot i Jaspis, a także innymi klejnotami w Świecie Klejnotów. W odcinku "Powrót" widać wyraźnie strach na twarzach Lapis i Perydot, gdy Jaspis o niej wspomina.

Posiada własną Perłę, która zajmuje się odbieraniem połączeń przychodzących do niej, tak jak stało się to w odcinku "Wiadomość Odebrano".

Perydot

Niewiele wiemy o relacjach Perydot z Żółtym Diamentem. Klejnot był bardzo wierny wobec swojej przywódczyni, ale wydarzenia po rozbiciu się na Ziemi zdecydowanie zmieniły jej nastawienie do niej. W odcinku "Wołanie o Pomoc" Perydot przez Węzeł komunikacyjny klejnotów wysyła jej sygnał SOS, prosząc o pomoc. W odcinku "Złap Mnie, Jeśli Potrafisz" wyznaje, że wciąż nie otrzymała od niej odpowiedzi.

W odcinku "Wiadomość Odebrano" Perydot w końcu kontaktuje się z Żółtym Diamentem. Początkowo wita ją jej Perła, po czym sama w sobie przejmuje inicjatywę rozmowy. Perydot słysząc, że Żółty Diament pragnie zniszczenia Ziemi odrzuca jej rozkazy i nazywa ją "Kamykiem", po czym rozłącza się. Po tym zdarzeniu Kryształowe Klejnoty oficjalnie ogłaszają Perydot członkiem ich drużyny.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Klejnot

Wygląd Opis
Yellow Diamond Gemstone.png

Klejnot Żółtego Diamentu znajduje się na jej piersi. Posiada fasetę w kształcie rombu. Diamenty są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w kwietniu. Klejnoty te są kamieniami prawdy i zwycięstwa. Reprezentują także czystość, niewinność i miłość. Są one są zazwyczaj znane jako bezbarwne lub "białe", ale najbardziej popularnymi ich odcieniami są żółty, niebieski i różowy.

Ciekawostki

  • Zarówno Perydot i Jaspis mają żółty diament na ubraniach.
  • Jest trzecim Klejnotem, którego imię jest dwuczłonowe.
  • Żółty Diament posiada własną Perłę.
  • Jest trzecim Klejnotem posiadającym tęczówki. (Pierwszym jest Szafir, a drugim Jaspis).
  • Żółty Diament jest drugim diamentem pokazanym w serialu.
    • Pierwsza była Niebieska Diament.
  • Występuje w rozszerzonym intro, w którym jest lekko przyciemnionai zwrócona tyłem.

Niebieski Diament i Żólty Diament są postaciami stworzonymi na zasadzie kontrastu.

  • Podstawową różnicą są ich kolory, które ze sobą dość mocno kontrastują..
  • Statek Żótego Diamentu przypomina prawą rękę, podczas, gdy Niebieskiego Diamentu - lewą
  • Niebieski Diament jest osobą cichą, sentymentalną i uczuciową, kiedy Żółty Diament jest bardzo surowa, wymaga całkowitego posłuszeństwa i stara się zapomnieć o stracie Różowego Diamentu.
  • Niebieski Diament ubiera się kobieco, a Żółty Diament woli styl wojownika
    • długa tunika, czasami wraz z chustą/płaszcz, spodnie, kozaki
    • długie, rozpuszczone włosy/krótkie włosy przypominające hełm lub rogi
  • Niebieski Diament posiada rzęsy i ma pomalowaną dolną powiekę, przypominające opuchliznę od długiego płakania, podczas gdy Żółty Diament maluje górną powiekę i posiada rzęsy skierowane ku górze.
  • Niebieski Diament jest skora do negocjacji, natomiast Żółty Diament jest całkowicie bezwzględna
  • Niebieski Diament czasem okazuje wdzięczność za pracę innym klejnotom, a Żółty Diament szuka wad i pogania do cięższej pracy, bez słowa pochwały
  • Ich symbole są na przeciwnych stronach w symbolach Wielkiej Diamentowej Rady

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki