FANDOM

Do Stub

Żółty Cyrkon jest Klejnotem z Homeworld. Pełniła ona funkcję prokuratora w procesie na temat rozbicia Różowego Diamentu. Zadebiutowała w odcinku "The Trial".

Wygląd

Żółty Cyrkon jest wysokim, szczupłym i eleganckim Klejnotem. Podobnie jak Niebieski Cyrkon ma swój klejnot na klatce piersiowej oraz posiada przy nim materiał podobny do krawatu w kształcie symbolu Diamentów - rombu. Jej skóra i ubranie są w różnych odcieniach żółtego (przez światło w sali sądowej wydają się być jasnozielone). Posiada długi, sztywny nos i monokl na lewym oku, mogący wyświetlać kilka ekranów informacyjnych. Ma fryzurę zaczesaną do góry (podobną do fryzury Żółtego Diamentu).

Osobowość

Żółty Cyrkon jest prokuratorem sądowym na Homeworld. Jest pewnym siebie i aroganckim Klejnotem. Dla Klejnotów wyższych rangą jest uprzejma i posłuszna. Czasem jest złośliwa, (co widać po jej relacji z Niebieskim Cyrkonem). By zrobić swoją pracę potrafi dużo zdziałać.

Historia

O historii Żółtego Cyrkonu nic nie wiemy. Prawdopodobnie żyje podobną ilość czasu co Niebieski Cyrkon. Aktualnie nie mamy informacji, co się z nią dzieje, ponieważ została pozbawiona fizycznej formy od elektrokinezy Żółtego Diamentu. Prawdopodobnie została zabańkowana lub zregenerowała się.

Umiejętności

Prawdopodobnie jak prawie każdy Klejnot potrafi przywoływać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Jej broń jest jak na razie nieznana.

Projekcja Ekranów Informacyjnych

Wszystkie Cyrkony potrafią przywoływać ekrany informacyjne ze swojego monoklu. Wszystkie dostępne informacje mają zachowane w bazie danych (są to prawdopodobnie te same bazy danych z których korzystają Perydoty).

Bańkowanie przedmiotów

Żółty Cyrkon na pewno potrafi bańkować przedmioty. Pokazał to kiedy zabańkował głowę Larsa podczas procesu w odcinku "The Trial".

Klejnot

wygląd Opis
YellowZircongem
Klejnot Żółtego Cyrkonu ma prostokątną fasetę i znajduje się na piersi dając wrażenie upięcia. Cyrkony, razem z turkusami są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w grudniu. Powiązane są z leczeniem, równowagą i harmonią oraz odpychaniem negatywnej energii. Ich nazwa pochodzi od perskiego zargun, co oznacza "złocisty", co nawiązuje do jego zewnętrznej barwy. W zależności od domieszek posiada różne kolory i odcienie: złocistobrunatny, jasnożółty, słomkowożółty (jargon), jaskrawożółty (melichrysos), różowy, czerwony, czerwonopomarańczowy (hiacynt), zielony (beccaryt), fioletowy, niebieski (starlit), niebieskozielony, brunatny, czarny; bywa też bezbarwny (sparklit).

Ciekawostki

  • Żółty Cyrkon zaprezentowała nam, że bańki nie przepuszczają dźwięku.