FANDOM

Świdrowy Potwór jest Zakażonym Klejnotem, który miał swój debiut w odcinku "Mania Grania".

Wygląd

Klejnot jest w odcieniach błękitu. Porusza się na czterech pająkowatych odnóżach. Na grzbiecie ma kryształowy pancerz pokryty kolcami. Na brzuchu jest umieszczony jego klejnot, prawdopodobnie o kształcie dwudziestościanu foremnego z wystającym na kątach kolcami, owinięty mackami tworzącymi świder.

Historia

"Mania Grania"

Kryształowe Klejnoty walczyły z nim w odcinku "Mania Grania". Zaatakował on Granat tworząc małe, obracające się Świderki. Liderka drużyny omijając macki potwora, wyjęła z jego "ust" klejnot i tym samym stracił on fizyczna formę. Na końcu, Granat zabańkowała jego klejnot o odesłała do Świątyni.

Umiejętności

  • Rycie w ziemi - potwór ma możliwość drążenia tuneli w ziemi, używając do tego swoich macek i świdra znajdującego się na brzuchu.
  • Manipulacja ciałem - Klejnot ma możliwość wydłużenia swoich rąk/macek. Można to zauważyć podczas walki Granat i jego.
  • Zwiększona wytrzymałość - Potrafił znieść wiele ataków Granat, nie tracąc fizycznej formy. Stracił ją dopiero po wyjęciu jego klejnotu.
  • Tworzenie stworzeń - Świdrowy Potwór ma zdolność stworzenia Świderków pomagających mu w walce.

Klejnot

Wygląd Opis
Gem Cave Criature PNG

Jego klejnot jest w kształcie grudy posiadającej duże kolce, jest koloru niebieskiego zaś kolce białego.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki